Ahad, 17 Julai 2011

Berakhirnya Minggu Kokurikulum TIWA 2011 maka hampir berakhirlah aktiviti KOKU sesi 2011..Selepas ini para pelajar bolehlah menumpukan pula pada pelajaran masing-masing, terutamanya yang akan menghadapi PMR dan SPM.
Itupun sekiranya sudah timbul kesedaran. Teman bersyukur dan terima kasih pada TIWA kerana menganugerahkan teman JURULATIH SUKAN DAN PERMAINAN 2011, ini merupakan anugerah kali ke-2 sepanjang berkhidmat di TIWA... Segala-gala bermula dengan kejayaan demi kejayaan pasukan anak buah teman
1. Johan Silat MSSPK KINTA SELATAN 2011 ( Mewakili daerah Ke MSSPK PRK )
2. Johan Sofbol MSSPK KINTA SELATAN ( Mewakili daerah ke MSSPK Negeri )
3. Johan Bola Baling LP 18.
Kejayaan ini tidak datang bergolek terutama bagi pasukan bola baling, tahniah kepada anak2 di TIWA kerana telah mengangkat nama TIWA dalam permainan bola-baling sehingga teman dipilih menjadi jurulatih P18 dan Super daerah.
Rasa-rasanya teman pun dah nak berenti terlibat kerana umur udah tua..cukuplah 12 tahun terlibat dalam bidang ini..sebenornya teman bukan bidang sukan kerana pengkhususan dalam P&P iaitu Geografi dan Sejarah..
Tapi minat punya pasal..sampailah tahap ni..terima kasih TIWA dan diharapkan pelajar TIWA terus cemerlang dalam KOKU pada masa akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan