Selasa, 5 Februari 2013

Contoh KKG Pengangkutan Awam

Cuba Lihat contoh ini sebagai pembacaan awal..lihat ape yang kurang dan ape yang lebih untuk dapat input membina KKG 2013

53 ulasan:

  1. Terima Kasih cikgu sya boleh menggunakannya :D

    BalasPadam
  2. terima kasih cikgu! :D

    BalasPadam
  3. senang mau di tiru nhe . wkwkwkw

    BalasPadam
  4. Kenapa tidak boleh hantar e-mail ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. syok boleh tiru

      Padam
    2. meniru pandai lah, tpi klau buat sndri nda pandai .... ko memang bodo lah

      Padam
    3. Betul-betul bodo khkhkh

      Padam
    4. suke aty ko jew ckp org bodoh,,,,yg ko gi tiru tu knpe,,,

      Padam
  5. Balasan
    1. apa masalah anda ? kalau begitu , cuba anda terbitkan sendiri KKG anda . Manusia remaja zaman sekarang fikir tanpa mengira padahnya

      Padam
    2. kau lah bodo ckap orng .. bak dtang alamat rumah nk ksi patah lu punya pensil

      Padam
    3. haah aq sokong !!

      Padam
    4. apa punya manusia lh kmu ni..

      Padam
    5. kau memang manusia bkn nya hantu.......palui jga kau ney ah..kau ada otak kh.hahahahhhahahahhahahaha

      Padam
  6. terima kasih semua

    ape ulasan pendahuluan

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  8. Ini tahun bila... Lagi satu, ini bukannya tajuk "Pengangkutan Awam". WTF... :P

    BalasPadam
  9. ini contoh lama..yang cikgu letakkan untuk pembacaan awal sahaja..

    BalasPadam
  10. cikgu mcm ne nak buat pendahuluan saya x retti.sya nak copy

    BalasPadam
    Balasan
    1. pendahuluan , masukkan nama, kelas, tajuk, sbb memilih tajuk ( pastikan ilmiah cthnya sbb kaw saya mempunyai beberapa ciri2 pengangkutan awam ) dan tempoh masa

      Padam
    2. assalam, cikgu bagilah yang lengkap punye pendahuluan.. yang panjang2 ayt die... saya x de mase la nak siapkan kerja nie.. dh nak pecah kepala otak saya nie.. =)

      Padam
    3. ngada2..pecah kepala otak..baru buat skit..dh bagi contoh pon kecah kepala..budak zaman skrang mmg x reti bersyukur!!!

      Padam
  11. thanks a lot ...

    BalasPadam
  12. susahlah sebab ni bukannya tahun 2013 punya

    BalasPadam
  13. nampak macam senang ... tapi susah ... kena letak pata lah bagai la ...haish .... takpa saya cuba dengan sebaik yang mungkin .... doakan saya ya cikgu .... saya budak pmr tahun 2013 ... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. semoga anda Berjaya mendapat cemerlang dalam PMR

      Padam
  14. cg mcm mna nak buat kawasan kajian .. karangan pnya ???
    saya tak seberapa pandai la..

    BalasPadam
  15. cikgu dah masukkan cara membina dapatan kajian..

    BalasPadam
  16. terima kasih cikgu ! :D

    BalasPadam
  17. saya tidak tahu macam mana nak buat sejarah folio..boleh bantu tak cikgu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh kerja kursus sejarah dah siap bhg mana..elemen 1 ke elemen 2

      Padam
    2. boleh tak cikgu post kat blog ni tentang kerja kursus sejarah..? tak faham sangatlah

      Padam
    3. tak sesuai sbb ni blog geografi..setakat mana dah buat? yang tak faham tu elemen 1, 2,3 atau semua?

      Padam
  18. Terima kasih cikgu...akan sy gunakan sebaik-baiknya contoh ini.. ^_^

    BalasPadam
  19. doakan saya ya....budak PMR last batch tahun ni ^_^

    BalasPadam
  20. Saya sentiasa mendoakan2 kejayaan anak2 semua

    BalasPadam
    Balasan
    1. ooo nk letak tandatangan pun takpa ka????
      ^ ^
      -

      Padam
  21. Penghargaan tu kena letak tandatangan ke?

    BalasPadam
  22. nk komen kasi la ayat yg lek lok ckit ha b`adp la ckit k... (sbnrnye sje jer nk wat cam nie bosaaaaaan).

    BalasPadam
  23. terima kasih, syukran, thank you. hahaha...

    BalasPadam
  24. cikgu ni tulis sampai lengah tangan kita senang-senang ja tiru

    BalasPadam
  25. Terima kasih, saya akn gunakannya sebagai rujukan :)

    BalasPadam
  26. Terima Kasih cikgu. Alhamdulillah, senang nak buat tengok panduan ni.. :) Doakan saya cemerlang dalam PMR 2013. ! STRAIGHT A'S ! AMIN !

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin yarobalalamin.. kau cantik lah blh bknln kh??????????????hahahahahahaahaha

      Padam
  27. cikgu klau penternakan? tlg tnjkkan rumusan.....nak beasap otak ni

    BalasPadam
  28. baik buat sendiri
    usaha tonggak kejayaan

    BalasPadam
  29. bagaimana dgn rumusan pula

    BalasPadam
  30. terima kasih cikgu
    contoh ini amat membantu saya dalam menyiapkan kerja kursus geografi

    BalasPadam